Fonbet canlı bahisçi ayna 2017

Slot makinelerini ücretsiz ve kayıt kurbağaları olmadan ücretsiz. Para yatırma bonusu ile kumarhane Doğrulanmış çevrimiçi kumarhane.

Fonbet canlı bahis hattı ayna girişi şimdi !

Slot makineleri bedava yunus oyna. Depozito kaydı bonusu olmayan kumarhane Çin abd tahmin. Terminal slot makineleri nasıl oynanır. Mobil versiyon favori spor. At slot makinesi çevrimiçi ücretsiz süper atlama oyna. Ücretsiz çevrimiçi poker slotları. Android fonbet canlı bahisçi ayna 2017 fonbet sürümleri. Ukrayna’da gazete spor tahmini. Rusya’da hangi bahisçilerin izin verildiği..

106 thoughts on “Fonbet canlı bahisçi ayna 2017

  1. Remzi Türker

    Tek kelimeyle, muhteşem bir atmosfer.
    Milli maç bahane, vatan, bayrak sevgimiz şahane.

  2. kenan bayrak

    Ulan şuan dinlerken bile tüylerim diken diken oluyor. Müzik değil can cann

  3. TÜRK Game

    Ne olursa olsun ayıp misafirlere böyle davranmak çok fazla türk var ev sahibiyiz ve böyle göz boyamaya gerek yok ne olduğumuzu zaten onların dedeleri nineleri anneleri babaları biliyor onlarda biliyordur haliyle.

  4. ortaya karışık ortaya karışık

    Şu of stadında maç olsada milli maç bende o koltukları doldura bilsem 13yaşındayım ankara lara filan gidemiyorum

  5. Blu Tao16

    Bu kafayla biz ancak Afganistan, İran ve Arabistandan daha iyi ülke oluruz. Bı top oyunu altı üstü milletin milliyetçilikle beyin yıkama sanatı. Isvecliler ne sadirmadi çoğu ne geri kalmış bı millet diye homurdaniyolardir. Akıl kafa olmayınca milleti uyutma sanatı din, milliyetçilik,.bı futbol maçına aşırı önem vermekle uyutuluyo. Gerçi marş biraz ilham ve heyecan yaratiyo insanın ruhunda ama boş işler yeri değil. Bir Türk dünyaya bedeldir safsatalariyla kandırılan bı millettende fazla bı sey beklenmez. Bu insanlara fırsat ver büyük çoğunluğu isvece e göçer, geçimini orada kazanır ömür boyu sonra deki İslam tek çare, bir Türk dünyaya bedeldir..

    1. Blu Tao16

      @Brknn aa ne imrenmesi hocam, buna ancak olsa olsa duyduğun gördüğün ortamdan zevk almak denir. Neyine ozenecekler her tarafı milliyetçilik bayrakları kuşanmış burun burum savaş milliyetçilik marşları dinlemek? Ben orada olsam elbette belki hoşlanırım heyecan duyarım ortamdan şiddet olmadıkça, Avrupalı da sizleri anlamiyo ortamdan zevk almış olabilir, adamların senden imrenmecek kadar akıl kullanan insanlar ayrıca Avrupalı top duskunleride anlamadıkları musigi sözleri kulağa hoş geldiği için dediğim gibi ortamından dolayı taraftarın gürültüsünden dolayı zevk aldığı izlenimini verir ama bu adamlar senin bu vatan millet Sakarya, her taraf ay yıldız donanmış milliyetçilik bagirtisinin gerçeğinde cehalet ve şiddet yattığını bilir. Sen şimdi bi music dinlesen sözlerimden birşey anlamadan hoslanabilirsim am sözleri Yunan dünyaya bedeldir olduğunu söyleseler bunun zivirti olduğunu hemen benimseyeceksin! Ayrıca dünya değişiyor, 100 yıl sonra nasıl bı dünya olacağını sen bilmesin onun iicin tarihi okumak bilmek önemli ama cokda abartmamak lazım açık görüşü benimseyeceksin. Dünya savaşları olmuş, Amerikanın dahi kurtuluş savaşı ilham yaratmış bı tarihi olay bugün Amerika emperyalist, dünyada bir sürü rejim ve politik görüşlerin düşmanı, onun için yok biz yunanlari denize dokmusuz, yok italyanlari Akdenize gommusuz…..sen bu tarihi olayları milliyetçilik çerçevesinde değilde tarihi gerçekler, tabiiki gerçeklerin hepsi sana ogretilenlerle kistlida değildir, olarak görmezden benimsemezden değişen dünyanın gerisinde kalırsın. O İsveçli ye anlat anlattığım kadar o mehter marşının sözlerini, adam sanin geri kalmisligini aklıyla mantığıyla bilir zaten

    2. Brknn aa

      emin ol oyle dusunmuyorlar imreniyolar tabii ki oyle dusunende olurda benim gordugum cogunlugu boyle seylerde imreniyor.Milliyetcilik irkciliga kacmadigin surece gayet iyi bir seydir.Tarihini ogrendikçe zaten ister istemez o milliyetcilik duygusunu kazaniyosun en basta ataturku savastigi cehpeleri ulken icin yaptiklarini ve ulkesi icin canini veren dedelerimizi falan filan işte anladın diger ulkeler gibi degiliz cunku bu ulke icin hepimizin dedesi savasti bu ulke oyle kazanildi zaten . Ayrica futbol maclarinda ki bu goruntuler benimde cok hosuma gitmiyor ama bu insanlara kotu gozuylede bakmam mesela o maca gitsem tutupta bagirip bayrak sallamam ama yapanada saygi duyarim sonucta bir zarari yok ya 😀

  6. Gece Buluşmaları

    0:22 SOLDAKİ KIZ İÇİN ÖLÜRÜM AQ İNSTASINI BULUN

  7. Kazim Ilhan

    Bu işleri iyi yaparız da mehter mars dinleyip coşmayi ama ticarette sahtekarlık mi dersin işçi hakkından çalmak mi dersin herşeyin açığını bulup kendimize yontmak mi dersin vergi kaçırmak için binbir türlü hile mi dersin hepsi bizde mk birde bak isvicreye ….

  8. EFE SEÇMEN

    Sahada her yel kızıl çok az isveçli var adamlar takmını sevmiyo heralde yada tükler yüzünden yer bulamadılar

  9. Batuhan Demirbaş

    🇹🇷🇹🇷NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 🇹🇷🇹🇷

  10. İsmail Akdoğan

    Yaa bari futbolda savaşa gider gibi gitmeyelim… çalışacaksa da bari 10.yıl marşı çalın… bu arada haberiniz yoksa söylim bu arada cumhuriyet kuruldu.. hani osmanlı finito oldu yaa … cumhuriyete saygı..

  11. babyy

    Hepsi sizle dalga geçiyorlar imrenmiyorlar. Ortama bak aq, isveç türkiyeyi siker atar neyin havası bu?

    1. babyy

      @Arif Arslan Osmanlı vatan değil ki? Osmanlı Türkiye topraklarını sömürge haline getirmiş, borçlarla aç açıkta bırakmış bir sömürge imparatorluk. Vatan dediğin cumhuriyettir, bağımsızlıktır, hürriyettir, demokrasidir, anayasadır. Vatan, yarrak kafalı bir padişahın halkı sömürmesi değildir. Ben övüneceksem cumhuriyetimle, demokrasimle, Atamla, bağımsız Türk topraklarıyla övünürüm. Bu videodaki cahilliğe de Avrupalılarla birlikte götümle gülerim. Mehter mi kaldı, Osmanlı mı kaldı amk? Bu bir isveçlinin 2021 yılında Viking marşı söylemesiyle aynı şey, Viking mi kaldı amk.

    2. Arif Arslan

      geçmiş olsun kardeşim vatan sevgisinden yoksun kalmışsın

  12. Tytyty Yilmaz

    👍🏻👍🏻👍🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷👍🏻👍🏻👍🏻

  13. ERİŞİM UZMANI

    İsveç: savaşa mı geldik?
    TÜRKİYE: 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  14. BTS TAEHYUNG

    Olm aşırı gaza geldim lan. Türk olmaktan gurur duyuyorum..

  15. Mustafa Berber

    Hollanda ya 6-1 yenildik ama oyuncular değil yönetende suç

  16. rondo engin

    gaza gelmeyin savasa gitmiyorsunuz futbol bir oyundur koyunlar

  17. FEVZİ ÖZERCAN

    Türküm ve bundan çok memnunum vede ölene dek Türk olarak yaşayacağımo🇹🇷

  18. Vasco KKK TURBO

    Biracı Chp gençligi, dönün özünüze, Plevne savaşını okuyun. Osman Paşayı hatırlayın.

  19. Celal Bayarın Bastonu

    Em son Prut savaşında dinlemişlerdir mehteri Ruslara Karşı

  20. Sevim Ekmekci

    Duyduğum en güzel çoşku , en akıcı ,en güzel müzik ritmi ,😍😍
    Yaaaaa neden çok kısa

  21. Ahmet Celik

    Onlar dua etsin ki sadece mehter marş olarak dinleniyor, söylendiği dönemdeki ruh şuan olsa itimiz olurdu alayı

  22. İlker Güler

    Boşuna demiyorlar. 100 yıl geçmesine rağmen Türkler Savaşa Aç lar. Ve savaşçılıklarından hiçbirşey kaybetmemişler. Savaşı özlüyorlar. diye…

  23. Jimmy Knowledge

    Mehrterle afganlari ile süriyelileri sinirda karsilasak ?

  24. No Name

    Ne oldu amk mehteri açınca adamlar çaktı çaktı geçti herkeste yazmış yok şöyle üstün milletiz yok böyle iyiz lan bıraak

  25. MrFuture70

    Şu mehter takımının yaptığı gürültü kadar birde futbolda başarılı olsak.. BOŞ GÜRÜLTÜDEN KARIN DOYMUYOR. Osmanlı Viyana kapılarına iki kere ceddin deden eşliğinde gitti, ve iki kere tokat yiyerek geri döndüler 😂 Tarihden ders almayan bir halkız.

  26. AhMeT

    Bu beğenmeyen 444 kişiye kale direkleri girsin dertleri neyse artık

  27. Murattimen37

    İzlandadan sonra isvece neden geçmemişler anlamadım (Osmanlı izlandayi da fethetmisti)

  28. the mineral of quartz

    Kardeş siz nesiniz. Adamlar maç izlemeye gelmiş. Siz ordu gibi adamları korkutuyorsunuz. Sonra da biz çok cana yakınız a getiriyorsunuz. Neden bu kadar barbar davranıyorsunuz ki. Nolur normal davransanız. İnsan olsanız. Barbarca davranmasanız. Bir de pisliğe bak. İsveçlilere küçücük yer vermişler. Ben yerlerinde olsam canımdan endişe ederdim

  29. OKEY THEN

    Kültür bu kültür a.m.k. çocukları sildiniz süpürdünüz kalıntıları ile yetiniyoruz. O bile bize yetiyor.

  30. ibrahim Temur

    🤣🤣 ulan tüvlerim diken diken oldu… maçı falan bırakın dalın gavur trübünlere

  31. Coşkun Kalaycı

    Dönüp dolaşıp bu videoyu izliyorum arkadas ya saat 03:56

  32. Ramil Balaken

    Aslanlarım benim 😂✊✊ Azerbaycandan Selamlar 🇦🇿🇹🇷❤️

  33. hayati kılıç

    Birgün şanlı günlerimize geri döneceğiz akdeniz türk gölü olacak viyana kapıları kırılacak

  34. Doğan Nokta

    Şu ülkeye bı başarı getirin da yeter artık ne bu ya yazık bu millete

  35. serkan şengül

    Türkiyemizin eşi benzeri yok bu ülkede bazi cehaletler insan ayırıyor fakat yeri geldiğinde 85 milyon tek parça olduğumuz gerçeyi bilsinler allahın izniyle vatanımızı bayrağımızı kimse deviremez yeterki billik beraberlik olsun

  36. Edy

    osmanlnin tek iyi oldugu konu..baskasi bombos zaten,,ne demisler tarihinden iyisini al..ha birde elbette Mustafa kemal..

  37. Goztepe2002

    Benim milletim baska, mac olsun, tv programi olsun farketmez, her an savasa hazir a.q 😁😁

  38. Türküm Gururluyum

    Dün gecede Şenol ve öğrencisi Kenan karamanın maçı vardı

  39. Hınzır Ali

    İsveç: siz kimsiniz
    Turkiye : OSMANLI TORUNU
    dedeleriniz iyi bilir

  40. E.K. ORDU 52

    yeryüzünde bizim kadar milliyetçi bir ulus asla ve asla yoktur

  41. Mehmet Akbaş

    Şu atmosferi şu mehteri sevmeyen katıksız orospu çocuğudur net.

  42. düsünen deli

    Tüylerim diken diken oldu valla,böyle futbolu seven bir ükeyiz ama dise dokunur bir basarimiz yok 100 yildir ona yanarim….2002 2008 de biraz kipirdanma oldu oda söndü:)

  43. Tiktoker Tikok

    İsveç ve osmanlı imparatorluğu öncelerden büyük dostlar

  44. mehmet kurban

    Ah Türk milleti ah tarihinden utanan bir millet olduk çıktık ne yazık ki…

  45. Blu Tao16

    İsveç : demokrasi, insan hakları, her bireyin mutluluk hakkı ve ekonomik yaşam hakları..akıl, bilim..din insanların yarattığı yalan hikaye

    Türkiye: bir Türk dunyaya bedeldir, bütün ülkeler in amacı Türkiyeyi bölmek yok etmek, Erdoğan büyük lider, en büyük din İslam, vatan millet Sakarya, yolsuzluk, işsizlik,.mehter marşı, kadına şiddet, tüylerim diken diken oldu mehter marşıyla..

  46. Ayaz demir

    Bir şeyi gerçekten merak ettim , şu marşı dinledikten sonra gaza gelip Türk vatandaşlığına geçmek isteyen isveçliler oldumu ? lan Türk olduğum halde Türk olasım geldi mk 😀

  47. Uykusuz Kuş

    O değilde isveçlerde mehter marşında kendi bayraklarıyla bize eşlik edip araya karışıyorlar nebdnmskdkdkd

Comments are closed.